PAI 2's great voice

Monday, January 17, 2011

UMT:aKu dAtang kErna CINTA !

    
 UMT
 
SALAM 1 IPG !!(urOf besau tndE sEmangat) ...okay2...kening rapat...serius blek rr..amacam title Entry  power  tak?? mEsti korUnk tErtanye 2 kan apE kEnE mEngena loh  cInta monyet ktEorg  ngan UMT kn??jeng  jeng jeng...tau x sEbEnarnyE kami lapo dan dahagakan ilmu program 'wacana isu2 semAsa aqidah' kat  UMT  aritu..bagos sgt program tu...byk INFO2 yg kami dpt..tErutamanya pasal PLURALISME. (BeRBeLIT LIDAH WEH NK SEBOT)...tapi tak pe...LamA2 nanti pandai latu..(haha..dialog mak2)...

 ----------

Kami bangon seawal 5 pagi demi pegi ke program ini. manakala malam2 pulak xleh tido sebab terlampau excited nak jalan-jalan menimba ilmu nih... xsabar2! 

 lihat muka2 pagi kami yang ceria dan cantik semulajadi ni


  
pengiring kami, ayahanda yg kacak


 
tu2! bukti kami bertolak awal subuh, kalau bleh sbelum subuh nak berangkat.


 muka2 semangat kereta waja tuk sesi pendaftaran



carilah kami di barisan pertama...tehee


wanita2 lapar...auwww!!


ha, yang ni pic dok sebok melantak


Selepas makan, kami ade dengar 1 lagi sesi ceramah dengan betul2 fokus. tapi,masa amat mencemburui kami. sekejap saje ceramah dah abes. sebelum balik kami sempat photoshoot di UMT. keje kami di mase terluang semasa tunggu bas.

Sesi bergambar:





 Then, kami pulang dengan hepi gembira. yahoo!! alhamdulillah banyak ilmu bermanfaat kami bawa pulang bersama kepulangan kami ke Besut tercinta.




Tingkatkan Prestasi...Nehi to KontrovErsi!!!

p/s : ni rahsia kitEorg nk pEcahkan sikit...ktEorang dh buat perasmian BLOG!!!! dirasmikan oleh sape korunk tunggu n lihat je...sEe u di  nExt entry kay !!!

7 comments:

princess laila said...

sangat SERONOK di UMT yer kengkawan.. :)

::hannazaki:: said...

seronok jalan2 + bergambar..
nnt dpt elaun jum g jalan2 ag.. :)
jalan2 cari makan.. :P

Anonymous said...

best2! (maria)

Anonymous said...

best2! (maria)

Anonymous said...

best2! (maria)

dya adriza said...

best?!! hahaha... :P aku punya entry lain. jemput singgah~

p/s: maria stalker spam! sampai 3x komen kuar.

Anonymous said...

haha..wokeyh, t ak usha! ni bkn spam, tennet selow tadi.tu agk mncbr tuh..
(maria)