PAI 2's great voice

Monday, January 31, 2011

Jom Karoke!

jom kawan2 sekalian kite karoke!! kan sedang uji bakat mentor kat tibi sekarang. HAA?? APE?? koang kate MENTOR kat tibi tu LAGHO?? betul ke?? terima kasih kerane bagitau ye (^^).. xmau dah join2 program realiti nih. laenlah kalau masok akademi al-Quran dapat juga tambah ilmu.

sebenarnya, memang benar2 benaran nak karaoke nih, dun worry suara xsedap. amalkanlah minum air masak selalu. be hepi, karOKe ni memang betul2 OK punyela, xde lagho2 kalau kite menghayatinya.So, LET GO! (ka ja!-dalam bahasa korea)

tajuk lagu: AKU CINTA ALLAH
band: WALI
para penghayati: KITA SEMUA (ana waantum)


Andaikan diri ku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai


*
Aku lemah tanpa Mu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaaa Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

**
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah







-----------

ini adalah lagu blog ini. sambil2 baca entri kat sini, bolehlah nak nyanyi2 lagu ni,
senang kan. harap semua pembaca mengambil ibrah (pengajaran) dari lagu ini. InsyaAllah...
peace!

6 comments:

asked said...
This comment has been removed by the author.
asked said...

nice entry!
lpas ni bole karok sesame meyh ..
^^

meri said...

boleh2, jum.kn kite nak jamming same2 igt x ask?

princess laila said...

na join! hee~

epy oliday nyway.....

myraabzi said...

jom karok!!! x sabo ni..huu

meri said...

hak3,hobi di mase assg